FN Blog / Pályázat / Nem megy a bolt Magyarországon? Pályázzon a kü...
Nyomtatás Betűméret

Nem megy a bolt Magyarországon? Pályázzon a külföldi megjelenésre!

2008-04-07 06:25:00
Megjelent a 2008-as kereskedelmi fejlesztést támogató pályázati kiírás. Kinek érdemes ezen indulnia, mire milyen támogatást lehet szerezni?

Az ITD Hungary Zrt. által kezelt Kereskedelemfejlesztési Pályázat 2008-as változata végre megjelent, így mostantól lehet pályázni a magyar termékek / szolgáltatások külpiaci megjelenését vissza nem térítendő támogatással segítő lehetőségre.   

Pályázatot benyújthatnak a Magyarországon termelő, vagy szolgáltató tevékenységet folytató és belföldi / Európai Gazdasági Térségben lévő székhellyel rendelkező
  • gazdasági társaságok,
  • közhasznú társaságok,
  • szövetkezetek,
  • egyéni vállalkozók,
  • szakmai alapokon szerveződő egyesületek, szövetségek, illetve
  • a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara területi szervezetei.
A fenti szervezetek akkor pályázhatnak, ha a (figyelem, az ÚJ, azaz a 2008-as!) TEÁOR szerinti osztályozás alapján a következő kódoknak megfelelő tevékenységeket végzik (csak a fő szakágazatokat feltüntetve): 10-11, 13-18, 20-33, 35-39, 41-43, 45-46 (kivéve 4611, 4612, 4621, 4623), 494, 58-60, 62-63, 69-74, 823, 90, 941, és 951).

Támogatás a következő területeken igényelhető:

A) külföldi kiállításon való részvétel

A1) kiállítóként vagy információs standdal: 100% támogatás, legfeljebb 3 alkalommal igényelhető legfeljebb 1.200.000 Ft / 1.700.000 Ft (attól függően, hogy az adott kiállítás preferált kiállítás vagy sem - ez az útmutatóból kiderül)

A2) konferencián való regisztráció (egy fő a cégtől) : 100% támogatás, akárhány alkalommal igényelhető, de évente legfeljebb összesen 1.000.000 Ft

A3) külföldi kiállításhoz kapcsolódó kísérő rendezvény szervezése: 80% támogatás, legfeljebb 3 alkalommal igényelhető legfeljebb 1.000.000 Ft

B) idegen nyelvű prospektus és/vagy elektronikus információ-hordozók (CD, DVD, Pendrive) készítése: 50% támogatás, egy alkalommal igényelhető legfeljebb 500.000 Ft

C) idegen nyelvű weblap készítés: 50% támogatás, egy alkalommal igényelhető legfeljebb 300.000 Ft

D) sajtó-, TV-, rádióhirdetés, közterületi reklám elhelyezése külpiacon: 50% támogatás, akárhány alkalommal igényelhető, de évente legfeljebb összesen 2.000.000 Ft

E) cégprezentáció, önálló áru- vagy divatbemutató szervezése külpiacon: 50% támogatás, két alkalommal igényelhető legfeljebb 2.000.000 Ft

F) külpiacon létesítendő iroda, bemutatóterem fenntartása: 50% támogatás, egy alkalommal igényelhető legfeljebb 2.000.000 Ft

G) nemzetközi szervezeti tagdíj: 50% támogatás, akárhány alkalommal igényelhető, de évente legfeljebb összesen 2.000.000 Ft

H) megfelelőség-tanúsítási eljárás: 50% támogatás, akárhány alkalommal igényelhető, de évente legfeljebb összesen 2.000.000 Ft

I) konkrét árucsoportra és/vagy adott célországra vonatkozó komplex marketingterv megvalósítása (mininum öt elem megvalósítása a fentiekből): 70% támogatás, egy alkalommal igényelhető legfeljebb 10.000.000 Ft

A fenti támogatásokat mindazon vállalkozások igénybevehetik, amelyek megfelelnek az alapvető követelményeknek (nincs lejárt APEH tartozás, nem áll felszámolás alatt, stb.), és a pályázó gazdálkodására vonatkozóan sincs egyéb kizáró feltétel (például két lezárt pénzügyi év) vagy vállalhatatlan kötelezettség (például árbevétel növekedés, stb.).

További részletek az útmutatóban, amely az ITD honlapjáról letölthető.

Aki exportra termel vagy külföldi megjelenést tervez, az egész egyszerűen nem mehet el emellett a pályázati lehetőség mellett.

Cimkék: kereskedelemfejlesztés, pályázat
4 szavazat alapján

Mi a véleménye a bejegyzésről?

Nagyon gyenge   Nagyon jó

Szóljon hozzá!

Legyél blogger!

Te is szeretnél az FN hivatalos bloggere lenni?
Jelentkezz itt »

Blogleírás

Pályázatokról - rózsaszín szemüveg nélkül

Hirdetés

Cooper Consulting
Üzelt és Siker


Keresés

Blogértesítő - Pályázat

Iratkozzon fel az értesítőre és mi az új bejegyzésekről e-mail-t küldünk.

Kapcsolódó hírek az FN-ről